Justice League Reborn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  TravianTravian  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Elmi222

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kong knudsen

Kong knudsen


Antal indlæg : 20
Registration date : 12/06/08

Elmi222 Empty
IndlægEmne: Elmi222   Elmi222 Icon_minipostedLør Jun 14, 2008 12:09 pm

Vil da lige dele breve fra elmi med jer, skal love for han får smidt nogle beskeder afsted når han bliver angrebet. De bliver sat op så de kan læses fra toppen.

Elmi222
du bliver hved og hved med at angribe mig jeg har ikke en skid tilbage sig mig forstår du ikke en skid kæmp mod dem som er lige så stræke som dig....Sad

Elmi222
du fik ikke en skid jeg har tænkt mig fra nu af at træne min gemmested op på 10level så held og lykke lad os se om du så for noget

KK
Godt for dig, kan være mine soldater kommer forbi en dag og ser hvordan arbejdet skrider frem Smile

Elmi222
du kommer til den tid men jeg synes du burde angribe nogen der er lige så gode som dig selv
__________________________________________________________________________________
Så fik jeg dem her en anden gang.

Elmi222
Haha, jeg har set dig du angriber mig for sent.

KK
Okay, godt for dig.

Elmi222
du for ikke noget ud af angrebet sry

Mangler desværre de allerbedste fra starten. Der nåede han over 3 breve at true mig, fortælle mig jeg var dårlig når jeg angreb ham og til sidst tigge og bede mig om at lade være. Der er nok en del stavefejl i Elmis beskeder, men dem ligger han med free of charge.
Tilbage til toppen Go down
Hertug Jackson

Hertug Jackson


Antal indlæg : 36
Age : 50
Registration date : 12/06/08

Elmi222 Empty
IndlægEmne: Sv: Elmi222   Elmi222 Icon_minipostedLør Jun 14, 2008 12:17 pm

haha :-D
Tilbage til toppen Go down
 
Elmi222
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Justice League Reborn :: Diverse :: Tudemails-
Gå til: